Suomen Kennelliitto yhdessä yhteistyökumppaniensa Royal Canin Finland Oy:n ja Agria Eläinvakuutuksen kanssa kuvaa suomalaiset tittelivoittajat osastollaan Maailman Voittaja -näyttelyssä Amsterdamissa 10.-12.8.2018. Näyttelyyn on ilmoittautunut kaikkiaan 818 suomalaista koiraa.

- Kuvaukseen ovat tervetulleita suomalaisten omistamat sekä suomalaisten kasvattamat Maailman Voittaja-, Maailman Juniorivoittaja- ja Maailman Veteraanivoittaja -tittelin saanet koirat sekä suomalaiset ROP-kasvattajaryhmät. Tämän lisäksi kuviin ovat tervetulleita kaikki kotimaisten rotujen tittelivoittajat ja ROP-kasvattajaryhmät, listaa Kennelliiton tapahtumaosaston osastopäällikkö Kirsi Salmijärvi.

Suomen Kennelliiton sinivalkoinen osasto 1.17 löytyy näyttelypaikan 1-hallista.

Kennelliitto on kuvannut jo useana vuonna kotimaisia tittelivoittajia arvonäyttelyissä. Yhteistyökumppanien kanssa kuvauksia alettiin tehdä Bratislavan Maailman Voittaja -näyttelyssä vuonna 2009. Kennelliiton osasto on Maailman Voittaja -näyttelyssä silloin kun näyttely järjestetään Euroopassa. Niinä vuosina, jolloin Euroopassa ei järjestetä Maailman Voittaja -näyttelyä, kuvataan suomalaiset tittelivoittajat Euroopan Voittaja -näyttelyssä.

- Olemme ylpeitä laadukkaasta kotimaisesta kasvatustyöstä ja suomalaisesta koiraharrastuskulttuurista, ja haluamme näyttää sen myös muille, sanoo Salmijärvi.

Amsterdamissa järjestetään myös Benelux Winner -näyttely 9.8. ja erikoisnäyttelyitä 10.-11.8. Kennelliitto ei kuvaa näiden näyttelyiden tittelivoittajia.

Maailman Voittaja -näyttelyn tittelivoittajien kuvia pääsee ihailemaan Facebookissa Maailmalla menestyneitä suomalaiskoiria -sivulla.

Toivotamme suomalaisille menestystä kaikissa näyttelyissä ja mukavaa näyttelyviikkoa!

Lisätiedot:

Kirsi Salmijärvi
Osastopäällikkö, Suomen Kennelliitto
kirsi.salmijarvi@kennelliitto.fi

Liisa Suoninen
Viestintäpäällikkö, Suomen Kennelliitto
liisa.suoninen@kennelliitto.fi

Heidilahtinen
Tittelivoittajia kuvaa Heidi Lahtinen, joka on jo monelle tuttu kasvo edellisten vuosien Maailman Voittaja -näyttelyissä.

Näyttelyn päivämäärä korjattu uutiseen klo 15. Maailman Voittaja -näyttely järjestetään Amsterdamissa 10.-12.8.2018.

Voit olla kiinnostunut myös näistä