Jäsenetuja: Jäsenlehti, Kennelliiton verkkopalvelut, koulutuksia ja nuorisotoimintaa sekä alennuksia Kennelliiton palvelumaksuista ja Agria Eläinvakuutuksen koiravakuutuksista.

Kennelliiton jäsenetuihin kuuluu Koiramme-jäsenlehti, josta voi valita itselleen sopivamman version. Jäsenyyteen kuuluu myös Kennelliiton Omakoira-palvelun ja Omakoira-mobiilisovelluksen käyttöoikeus. Nämä kirjautumista vaativat sähköiset palvelut helpottavat koiranomistajan arkea monessa tilanteessa. Lisäksi jäsenille on tarjolla monipuolista koulutusta sekä nuorisotoimintaa. Jäsenet saavat myös alennuksia Kennelliiton palvelumaksuista sekä yhteistykumppani Agria Eläinvakuutuksen palveluista.

Jos et halua paperista jäsenmaksua kotiisi, voit maksaa sen joko Omakoira-palvelussa tai E-laskulla. Sähköiset maksutavat ovat kätevämpiä, huolettomampia ja ekologisempia kuin perinteinen paperilasku. Ohjeet sähköiseen maksamiseen löytyvät täältä.

Jos et vielä ole Kennelliiton jäsen, jäseneksi voit liittyä täältä.

Henkilöjäsenten vuosijäsenmaksut

Henkilöjäsenen vuosijäsenmaksun suuruus riippuu siitä, minkä laajuinen jäsenlehti valitaan. Koiramme-jäsenlehteä julkaistaan kolmena eri versiona. PerusKoiramme ja MetsästysKoiramme ovat muuten samanlaisia, mutta 16 sivua peruslehdestä vaihdetaan metsästyskoiraversiossa metsästyskoira-aiheisiin. Edellisten lisäksi Kennelliiton jäsen voi valita lisähintaan lehden, joka sisältää molempien lehtien kaikki sivut. Jäsenet pääsevät lukemaan lehteä myös digiversiona osoitteessa digi.koiramme.fi ja käyttämällä kirjautumisessa Omakoira-palvelun tunnuksia.

Henkilöjäsenen henkilökohtaisella jäsennumerolla pääsee kirjautumaan Kennelliiton sähköisiin palveluihin. Jäsennumeron lisäksi rekisteröityminen vaatii henkilökohtaisia verkkopankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta.

Henkilöjäsenen vuosijäsenmaksu:
Vuosijäsenmaksu, joka sisältää jäsenlehden PerusKoiramme-version42 €/ vuosi
Vuosijäsenmaksu, joka sisältää jäsenlehden MetsästysKoiramme-version 42 €/ vuosi
Vuosijäsenmaksu, joka sisältää molempien jäsenlehtiversioiden kaikki sivut57 €/ vuosi

Alle 18-vuotiaiden nuorten vuosijäsenmaksut

Alle 18-vuotiaan nuorisojäsenen vuosijäsenmaksun suuruus riippuu siitä, minkä laajuinen jäsenlehti valitaan. Koiramme-jäsenlehteä julkaistaan kolmena eri versiona. PerusKoiramme ja MetsästysKoiramme ovat muuten samanlaisia, mutta 16 sivua peruslehdestä vaihdetaan metsästyskoiraversiossa metsästyskoira-aiheisiin. Edellisten lisäksi Kennelliiton jäsen voi valita lisähintaan lehden, joka sisältää molempien lehtien kaikki sivut. Jäsenet pääsevät lukemaan lehteä myös digiversiona osoitteessa digi.koiramme.fi ja käyttämällä kirjautumisessa Omakoira-palvelun tunnuksia.

Nuorisojäsenen henkilökohtaisella jäsennumerolla pääsee kirjautumaan Kennelliiton sähköisiin palveluihin. Jäsennumeron lisäksi rekisteröityminen vaatii henkilökohtaisia verkkopankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta.

Kennelliitto antaa alennusta alle 18-vuotiaiden nuorten jäsenmaksuista
Nuorisojäsenen vuosijäsenmaksu:
Vuosijäsenmaksu, joka sisältää jäsenlehden PerusKoiramme-version24 €/ vuosi
Vuosijäsenmaksu, joka sisältää jäsenlehden MetsästysKoiramme-version 24 €/ vuosi
Vuosijäsenmaksu, joka sisältää molempien jäsenlehtiversioiden kaikki sivut39 €/ vuosi

Perheenjäsenten vuosijäsenmaksut

Jos perheenstä löytyy jo aikuinen, joka on Kennelliiton jäsen, toinen samassa kotitaloudessa asuva henkilö voi liittyä Kennelliittoon perheenjäsenenä. Tällöin perheenjäsen saa käyttöönsä henkilökohtaisen jäsennumeron ja kaikki jäsenedut jäsenlehteä lukuun ottamatta.  Perhejäseneksi liittymisen yhteydessä liittyjältä kysytään perheessä henkilöjäsenenä olevan jäsennumeroa.

Perhejäsenen vuosijäsenmaksu:
Vuosijäsenmaksu, joka sisältää kaikki muut edut paitsi Koiramme-lehden                                                                                   24 €/ vuosi