Kennelliitto järjestää lauantaina 23.10.2021 kello 10-13 Alueellisten toimijoiden koulutuspäivän etätapahtumana. Koulutuspäivän teemana on Kennelliiton vuosien 2022-2026 strategian soveltaminen käytännössä toimintaan.

Alueellisten toimijoiden koulutuspäivän vetää tulevaisuustoimikunnan puheenjohtaja Risto Ylitalo. Avauspuheenvuoron pitää Kennelliiton hallituksen puheenjohtaja Harri Lehkonen.

Koulutukseen on kutsuttu mukaan Kennelliiton aluekouluttajat, kennelneuvojat, nuorisokoordinaattorit, kaverikoiravastaavat ja lukukoirayhteyshenkilöt, näyttelyohjaajat ja dopingvalvojat. Jos et jostain syystä ole saanut kutsua, niin tarkista, että Kennelliiton Omakoira-palvelussa on oikea sähköpostiosoitteesi, ja että kutsu koulutukseen ei ole mennyt sähköpostisi roskapostikansioon. Jos kutsua ei löydy, niin ilmoita siitä osoitteeseen koulutus@kennelliitto.fi, jolloin sinulle lähetetään uusi linkki.

Tavoitteena asiantunteva, avoin ja aktiivisesti vastuullinen toiminta

Kennelliiton vuosien 2022-2026 strategian pohjalla on edelleen visio Hyvää elämää koiran kanssa – Tänään ja tulevaisuudessa. Strategiakauden arvot ovat asiantuntevuus, avoimuus ja aktiivinen vastuullisuus.

Strategiakauden ohjelmaan on kirjattu, että Kennelliitto tunnistaa ja reagoi toimintaympäristössään tapahtuneisiin ja tapahtuviin muutoksiin ja niiden vaikutuksiin koiran elämään.

Kennelliiton tavoitteena on olla uusiutuva toimija, aktiivinen vaikuttaja sekä tarjota jäsenilleen mielekästä, houkuttelevaa harrastamista. Tavoitteiden saavuttamiseksi kehitetään voimavaroja, vaikuttamista ja harrastamista.