Kennelliiton webinaarit saavat jatkoa syyskuun lopulla, kun aiheena on Kennelliiton uudet vakiosopimuslomakkeet. Ilmoittautuminen on nyt auki.

Keskiviikko 22.9. klo 18:00 Kennelliiton uudet vakiosopimuslomakeet, Tuula Sario

Keskiviikkona 22.9. järjestettävässä webinaarissa pureudutaan Kennelliiton uusin vakiosopimuslomakkeisiin. Kennelliitto otti uudet vakiosopimuslomakkeet käyttöön 1.4.2021 ja ne ovat käytössä rinnakkain vanhojen kanssa vuoden 2021 loppuun asti, jolloin vanhat vakiosopimuslomakkeet poistuvat käytöstä.

Webinaarin pitää Kennelliiton vakiosopimuslomaketyöryhmän asiantuntijajäsen, kuluttajaoikeuden juristi Tuula Sario. Webinaari on suunnattu Kennelliiton kasvattajille ja asiasta kiinnostuneille koiraharrastajille.

Ilmoittaudu webinaariin täällä. Ilmoittautuminen sulkeutuu tiistaina 21.9.

Webinaarista tehdään tallenne, joka on nähtävissä ilmoittautuneille kahden viikon ajan webinaarin jälkeen.

Ilmoittautumiseen ja tekniseen toteutukseen liittyvät kysymykset voit lähettää osoitteeseen koulutus@kennelliitto.fi.

Tuula Sario