Nuorten ohjaajien rally-tokon sekä tokon SM-kilpailut järjestetään 7.-8.8.2021. Nuorten ohjaajien palveluskoirakokeiden SM-kilpailut järjestetään puolestaan 25.9.2021.

Vuoden 2021 nuorten SM-kilpailuiden ajankohdat ja paikat ovat nyt selvillä. Nuorten rally-tokon ja tokon SM-kilpailut järjestetään 7.-8. elokuuta Porissa. Järjestäjänä molemmissa kilpailuissa toimii TVA Pori ry. Ensimmäisenä päivänä 7. elokuuta on vuorossa nuorten rally-tokon SM-kilpailu, jossa tuomarina toimii Pia Heikkinen. Päivää myöhemmin 8. elokuuta kilpaillaan nuorten tokon suomenmestaruudesta. Tuomarina kilpailussa on Juha Kurtti. Molemmat kilpailut järjestetään Porissa TVA Pori ry:n keinonurmipohjaisessa hallissa. Ilmoittautuminen kilpailuihin on auki 1.-28.7.2021. Paikkatiedustelut ja lisätietoa kilpailuista voit kysellä sähköpostitse osoitteesta maria.pykila@gmail.com.

Nuorten PK SM-kilpailut puolestaan järjestetään viime vuoden tapaan Kannuksessa. Järjestäjinä toimivat Lohtajan Palveluskoiraharrastajat ja Kannuksen koiruudet. 25. syyskuuta käytävän kilpailun tuomareina on Veijo Kinnunen sekä Jenni Palola. Kilpailuun voi ilmoittautua sähköpostitse osoitteeseen petramiinalauri@gmail.com viimeistään 18.9.2021 mennessä. Ilmoittautumismaksu on 20 €.