Uutiskirje on kätevä tapa pysyä ajan tasalla koiramaailman kuulumisista. Kennelliiton uutiskirjeet toimitetaan maksuttomasti suoraan sähköpostiisi. Valitse vaihtoehdoista sinulle sopivin uutiskirje.

Jäsenille

Jäsenkirje lähetetään kaikille Kennelliiton henkilöjäsenille. Jäsenkirjeestä saat tietoa Kennelliiton jäseneduista, tapahtumista, koulutuksista ja kokouksista sekä muista ajankohtaisista asioista Kennelliitosta ja koiramaailmasta.

Voit tilata Jäsenkirjeen täältä.

Jäsenyhdistyksille

Kenneluutiset on noin kerran kuussa ilmestyvä tiedote Kennelliiton jäsenyhdistyksille ja toimihenkilöille. Se sisältää tietoa muun muassa hallituksen päätöksistä, toimikuntien tiedotteista ja muista ajankohtaisista asioista Kennelliitosta ja koiramaailmasta.

Voit tilata Kenneluutiset täältä.

Kasvattajille

Kasvattajakirje on Kennelliiton sähköinen uutiskirje koirien kasvattajille. Kasvattajakirje sisältää tietoa kasvattajia koskevista ajankohtaisista asioista, esimerkiksi päivitetyistä ohjeista ja säännöistä, tapahtumista, koulutuksista ja kursseista.

Voit tilata Kasvattajakirjeen täältä.

Eläinlääkäreille

Eläinlääkärikirje on Kennelliiton sähköinen uutiskirje eläinlääkäreille ja eläinklinikoille. Kirje sisältää tietoa eläinlääkäreille ja eläintenhoitajille tarkoitetuista ajankohtaisista asioista, kuten koirien terveystutkimusohjeista ja niiden päivityksistä, tapahtumista ja Kennelliiton palveluista.

Voit tilata Eläinlääkärikirjeen täältä.

Tapahtumatiedot uutiskirjeenä

Kennelliiton Markkinointikirjeestä saat tietoa Kennelliiton tapahtumista, kuten Koiramessuista ja Koiran päivän tapahtumatarjonnasta. Uutiskirje lähetetään niille Kennelliiton jäsenille, jotka ovat antaneet markkinointiluvan sekä kirjeen tilaajille.

Voit tilata Markkinointikirjeen täältä.

World Dog Show 2025 -erikoisuutiskirje

Suomen Kennelliitto järjestää World Dog Show eli Maailman Voittaja 2025 -näyttelyn Helsingissä Messukeskuksessa 8.–10.8.2025. Näyttely on kansainvälisen kennelunioni FCI:n vuosittainen arvonäyttely ja koiramaailman suurtapahtuma. WDS 2025 -uutiskirje pitää sinut kartalla näyttelyn ajankohtaisista asioista.

Voit tilata WDS 2025 -kirjeen täältä.

Voit milloin tahansa perua Kennelliiton uutiskirjeiden tilauksen kunkin kirjeen lopussa olevan ”Peruuta uutiskirjeen tilaus” -linkin kautta.