Tervetuloa Järjestöpäivään 2024! Tapahtuma järjestetään 3. helmikuuta Vantaalla. Viime vuoden tapaan Järjestöpäivään voi osallistua lähitilaisuuden lisäksi myös kotisohvalta.

Järjestöpäivä on suunnattu Kennelliiton jäsenyhdistysten toimijoille. Tarjolla on tietoa yhdistystoiminnan tueksi sekä ajankohtaista tietoa mm. Ruokaviraston eläinkilpailuiden ja -näyttelyiden järjestämisohjeesta, Kennelliiton tuoreimpia kuulumisia sekä käytännön kokemuksia rotuyhdistysten toiminnasta. Liveluentojen lisäksi kaikkien ilmoittautuneiden käytössä olevalle virtuaalitapahtuma-alustalle on koottu materiaalia, johon voi tutustua ennen tapahtumaa sekä sen jälkeen.

Tapahtumapaikka on tuttuun tapaan hotelli Scandic Helsinki Aviacongress Vantaalla ja virtuaalitapahtuman alustana on Howspace. Järjestöpäivään voi osallistua vaihtoehtoisesti etäyhteydellä tai saapua paikanpäälle Vantaalle. Tapahtuma on maksullinen.

Tapahtuman ohjelma

Tapahtumapäivänä luennoitsijat ovat kaikki paikan päällä Vantaalla. Lisäksi tapahtuman luennot striimataan virtuaalitapahtuma-alustalle. Kaikista luennoista julkaistaan tallenteet virtuaalitapahtuma-alustalla.

Livelähetysten lisäksi tapahtuma-alustalla on katsottavissa ennen tapahtumaa julkaistua ennakkomateriaalia. Luentoesittelyt julkaistaan myöhemmin.

Virtuaalitapahtuma-alusta Howspace

Virtuaalitapahtuma-alustan meille toimittaa Howspace. Howspace on selainpohjainen ohjelma, joka ei vaadi erillisen sovelluksen asentamista tietokoneelle tai mobiililaitteelle. Tapahtuma-alusta on auki osallistujille 19.1.-9.2.2024.

Alustalta näet luentojen livelähetykset, ennakkoon julkaistut materiaalit, tapahtumapäivän luentotallenteet tapahtuman jälkeen sekä muuta sisältöä kuten Showlinkin Järjestöpäivä-tarjoukset.

Osallistumismaksut ja ilmoittautuminen

Osallistuminen lähitapahtumaan, jäsen 65 € (ilmoittautuminen sulkeutunut)
Osallistuminen etätapahtumaan, jäsen 35 €

Osallistumismaksu lähitapahtumaan sisältää luennot, lounaan, aamu- ja iltapäiväkahvin sekä pääsyn virtuaalitapahtuma-alustalle. Osallistumismaksu etätapahtumaan sisältää pääsyn virtuaalitapahtuma-alustalle.

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt!

Kysymyksiä tapahtumaan liittyen voit lähettää osoitteeseen koulutus@kennelliitto.fi.