Suositut Agria-webinaarit saavat jatkoa, kun seuraava webinaari järjestetään 17.10 kello 18 alkaen. Koiran elekielestä ja sen ymmärtämisestä webinaarissa luennoi FT, eläinten käyttäytymistieteen dosentti Katriina Tiira.

Osaatko lukea koiraasi? Ymmärrätkö mitä tunnetiloja koirasi käy läpi ja miksi koiran eleiden ymmärtäminen on ylipäätään tärkeää? Muun muassa näihin kysymyksiin syvennytään esimerkkien avulla lokakuun 17. päivä järjestettävässä Agria-webinaarissa. Webinaari on maksuton ja avoin kaikille.

Webinaari järjestetään torstaina 17.10.2024 klo 18.00 alkaen. Webinaarissa luennoitsijana toimii FT, eläinten käyttäytymistieteen dosentti Katriina Tiira. Luento-osuuden ja tauon jälkeen on luvassa keskusteluosio, jossa syvennytään muutamiin aiheisiin tarkemmin. Webinaarin ja keskusteluosion juontaa Agria Eläinvakuutuksen maajohtaja Heidi Elomaa.

Ilmoittautuminen webinaariin on nyt auki, ilmoittaudu mukaan täällä. Ilmoittautuminen sulkeutuu keskiviikkona 16.10.

Webinaarista tehdään tallenne, joka on katsottavissa rajoitetun ajan webinaarin jälkeen. Huomioithan, että tallenne on nähtävissä vain webinaariin ilmoittautuneille.

Lisätietoja webinaarista: koulutus@kennelliitto.fi