Kennelliiton jalostustieteellisen toimikunnan esittelijä-sihteeri Kaisa Gold siirtyy 15. lokakuuta alkaen liiton järjestöosaston osastopäälliköksi.

Kaisa Goldilla on kokemusta sekä esimiestyöstä että Kennelliiton järjestöosaston toimintaan liittyvistä asioista. Hän toiminut Kennelliiton jalostustieteellisen toimikunnan sihteerinä huhtikuusta 2021 alkaen. Alkuperäiseltä koulutukseltaan hän on psykiatrinen sairaanhoitaja. Lastenpsykiatristen töiden jälkeen hän on toiminut muun muassa yrittäjänä, eläinlääkealalla, sekä klinikkavastaavana eläinlääkäriasemilla niin ketjutasolla kuin yksityisellä klinikallakin.

Kaisa Gold on pitkän linjan koiraharrastaja. Myös hevosharrastus on hänelle tuttua. Hän on harrastanut ja kasvattanut amerikanstaffordshirenterriereitä yli 30 vuoden ajan. Hän on myös ulkomuototuomari.

Kennelliiton järjestöosasto vastaa koirien jalostukseen, terveyteen ja kasvatuksen, kokeisiin ja kilpailuihin sekä näyttelytoimintaan liittyvistä asioista ja tukee näihin asioihin liittyvää päätöksentekoa Kennelliitossa. Järjestöosastolla on yhdeksän työntekijää.

- Tutun ja osaavan työporukan kanssa on mukava jatkaa yhteistyötä ja myös kehittää järjestöosaston toimintaa, Gold iloitsee.

Lisätiedot:

Kennelliiton toiminnanjohtaja