Yhdistysavain on helppokäyttöinen kotisivu- ja jäsenrekisteripalvelu, jota käyttävät tuhannet suomalaiset yhdistykset. Yhdistysavain on toiminut Kennelliiton yhteistyökumppanina vuodesta 2022.

Miksi Yhdistysavain?

Yhdistysavaimen avulla kotisivujen luominen on vaivatonta ja tehokasta. Et tarvitse erityistä teknistä osaamista, ja voit helposti jakaa päivitysvastuuta useammalle henkilölle. Valmiit ulkoasupohjat ja sisältöosiot mahdollistavat kauniit ja toimivat kotisivut, jotka mukautuvat automaattisesti eri päätelaitteille.

Lähes 90 Kennelliiton jäsenyhdistystä käyttää jo Yhdistysavainta.  Lue Suomen Löwchen ry:n kokemuksia Yhdistysavaimesta.

Yhdistysavain-kotisivuja voi käyttää yhdistysten lisäksi kuka tahansa – siksi tarjouksemme onkin voimassa myös Kennelliiton jäsenkasvattajille!

Yhdistysavain tarjoaa monipuoliset ominaisuudet myös jäsenrekisterin hallintaan, viestintään, laskutukseen ja kulukorvauksien käsittelyyn. Voit kuitenkin hyödyntää vain haluamiasi osia, esimerkiksi kotisivuja.

Tarjous Kennelliiton jäsenyhdistyksille ja -kasvattajille:

• 25 % alennus kaikista maksullisista versioista
  • kennelyhdistyksille suunnitellut valmiit ulkoasupohjat
  • muokkaa kotisivuista juuri oman rodun tai seuran näköiset tai käytä valmiita pohjia

Kokeile ilmaiseksi

Yhdistysavaimen käyttö alkaa aina ilmaisversiolla, joten voit kokeilla Yhdistysavainta sitoumuksetta. Saadaksesi Kennelliiton tarjouksen käyttöösi aloita tältä sivulta löytyvällä lomakkeella.

Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä Yhdistysavaimen asiakaspalveluun:  asiakaspalvelu@yhdistysavain.fi

Voit olla kiinnostunut myös näistä