Kennelliiton kasvattajatoimikunta järjestää kasvattajapäivän lauantaina 15. kesäkuuta etätapahtumana verkossa. Tapahtuma järjestetään viidennen kansainvälisen koiran terveystyöpajan - International Partnership for Dogs – yhteydessä ja sen myötä meillä on ainutlaatuinen tilaisuus saada luennoitsijoiksi koiramaailman tieteentekijöitä.

Kasvattajapäivä on suunnattu kasvattajille ja kaikille koirankasvatuksesta kiinnostuneille.

Tapahtuman ohjelma

13.00–13.15 Tilaisuuden avaus Molli Nyman, Kennelliiton kasvattajatoimikunnan puheenjohtaja ja hallituksen jäsen
13.15–14.15 Will dog breeds as we know them today soon be a thing of the past? Peter Sandøe, professor, University of Copenhagen, Department of Veterinary and Animal Sciences
14.15–15.00 The relationships between dog breeds Heidi G. Parker, Ph.D., National Human Genome Research Institute of U.S. National Institutes of Health
15.00–15.30 Kahvitauko
15.30–15.45 Koirien hyvinvointityöryhmän esittely Molli Nyman ja Sari Laitinen, Kennelliiton koirien hyvinvointityöryhmän jäsenet
15.45–16.45 Tavoitteena yhteiskuntakelpoinen koira – mitä otan huomioon jalostuksessa? Katriina Tiira, FT, biologi ja eläinten käyttäytymistutkija
16.45–17.00 Tauko
17.00–18.00 Kennelliiton teemavuosi korostaa koiran terveyden ja hyvinvoinnin merkitystä. Miten terveys ja hyvinvointi tulisi ottaa huomioon tulevaisuuden kasvatustoiminnassa? Kirsi Sainio, dosentti, Kennelliiton jalostustieteellisen toimikunnan puheenjohtaja ja hallituksen jäsen

Huomioithan, että luentokieli vaihtuu aiheiden mukaisesti. Luennoilla tai tallenteissa ei ole suomenkielistä tulkkausta tai tekstitystä.

Live-lähetys sekä tallenne

Live-lähetys näkyy selainpohjaisella tapahtuma-alustalla. Alusta toimii kaikilla moderneilla päätelaitteilla suoraan selaimella ilman erillisen sovelluksen asentamista. Alusta on optimoitu toimimaan tietokoneella kuin myös kaikilta mobiililaitteilta. Suositellut selaimet ovat Chrome, Firefox, Safari ja Edge.

Etäosallistujilla on mahdollisuus lähettää yleisökysymyksiä luennoitsijoille sivulla olevan viestiketjun kautta. Sivustolla on myös lähetyksen aikana INFO/HELP! -chat teknisen tuen ongelmatilanteisiin.

Luennoista tehdään tallenne joka toimitetaan osallistujille viimeistään 7 vuorokauden kuluttua tapahtumasta. Tallenne on katsottavissa tapahtuma-alustalla kolmen (3) kuukauden ajan julkaisuista.

Osallistumismaksut ja ilmoittautuminen

Osallistuminen etätapahtumaan, jäsen 25 €

Osallistuminen etätapahtumaan, ei-jäsen 35 €

✔ Osallistumismaksu etätapahtumaan sisältää pääsyn tapahtuma-alustalle seuraamaan live-lähetystä sekä kolmen (3) kuukauden katseluoikeuden tallenteisiin tapahtuman jälkeen.

Ilmoittautuminen Kennelliiton jäsenille
Ilmoittautuminen ei-jäsenille

Ilmoittaudu etätapahtumaan viimeistään torstaina 13.6.2024.

Kysymykset ja lisätietoja: koulutus@kennelliitto.fi