2007-2012 syntyneille suunnattu leiri järjestetään Tammelassa 8.-12.7.2024. Leiri järjestetään yhteistyössä Etelä-Hämeen kennelpiirin kanssa.

Leiripaikkana kesällä 2024 toimii Koivu ja Kuusi Eräkeskus, osoite Metsäkouluntie 60, 31350 Tammela. Tule mukaan tapaamaan muita koirista kiinnostuneita nuoria, oppimaan uutta eri harrastuslajeista ja viettämään mukavaa aikaa koirasi kanssa!

Leirille ovat tervetulleita kaikki 2007-2012 syntyneet (12-17-vuotiaat) Kennelliiton jäsenet.

Yhdellä leiriläisellä tulee olla mukanaan yksi koira, joka voi olla leiriläisen oma tai muu entuudestaan tuttu koira. Mukaan ovat tervetulleita kaiken rotuiset, ja myös monirotuiset koirat. Koiran tulee olla leirin aikana 1–9 vuoden ikäinen, terve ja rokotettu Kennelliiton rokotusmääräysten mukaisesti. Juoksuinen narttu ei voi osallistua leirille. Leirin aikana osallistujat huolehtivat koiristaan itsenäisesti. Koiran tulee siis olla leiriläisen hallittavissa sekä koulutuksissa että niiden ulkopuolella.

Leirillä tutustutaan erilaisiin koiraharrastuslajeihin. Lajeista ei tarvitse olla leirille tullessa aikaisempaa kokemusta.

Leirin hinta on 210 euroa. Leirin hintaan kuuluu leirin ohjelma koulutuksineen, täysihoito ja vakuutus. Ilmoittautumisaika leirille on 12.2.-24.2.2024. Tietoa leiristä ja myöhemmin myös ilmoittautumislinkin löydät täältä.

Lisätietoa:
nuoriso@kennelliitto.fi