Suomen Kennelliiton toimisto on muuttanut kesän aikana Pitäjänmäelle Helsinkiin. Muuton myötä toimiston osoitteemme muuttui, mutta toimintamme säilyi ennallaan.

Toimiston uusi osoite Pitäjänmäellä on Valimotie 17–19. Muuton myötä kaikki toimiston osastot siirtyivät samaan hybridikonttoritilaan, ja toimiston käytössä oleva neliömäärä pieneni huomattavasti. Valimotien kiinteistössä muun muassa kokoushuoneet ovat kiinteistön yhteisiä.

Kennelliiton toimistolla hoidetaan muun muassa järjestön hallintoon ja päätöksenteon tukeen liittyviä asioita.

Suuri osa Kennelliiton asiakaspalvelusta, kuten koirien rekisteröintiin liittyvät asiat sekä kokeiden, kilpailujen ja koiranäyttelyiden tulosten tallentaminen, hoidetaan Kennelliiton tytäryhtiö Showlinkissä. Voit tutustua Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimistojen yhteystietoihin ja palveluihin täällä.

Toimiston uusi osoite

Kennelliiton toimiston uusi osoite on:

Valimotie 17–19, 00380 Helsinki

Muistathan merkitä Kennelliiton toimistoon lähetettävään postiin uuden osoitteen, niin posti tulee varmasti perille.

Uutista on muokattu 29.8. klo 13.45: Pidensimme postinsiirtoa vanhasta osoitteesta, joten osoitteensiirron päättyminen 31.8.2024 ei enää pidä paikkaansa.