Haemme jalostusneuvojaa määräaikaiseen työsuhteeseen Kennelliiton toimistoon Espooseen.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka täyttää tänä vuonna 132 vuotta. Liiton jäseninä on noin 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja yli 147 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa työskentelee noin 60 henkilöä ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa.

Haluatko olla mukana koirien hyvinvoinnin kehittämisessä? Haemme

jalostusneuvojaa

toimistoomme Espooseen osaksi noin 40 henkilön asiantuntijaorganisaatiotamme määräaikaiseen työsuhteeseen vuoden 2022 loppuun saakka. Toimit tehtävässäsi koirien jalostuksen asiantuntijana.

Tehtäviisi kuuluu

• hoitaa asiakaspalvelua ja antaa neuvontaa puhelimitse ja sähköpostitse
  • osallistua jalostustieteellisen toimikunnan alaisten työryhmien toimintaan.

Kennelliitossa jalostustieteellisen toimikunnan alaisia työryhmiä ovat muun muassa neurologia-, silmä- ja sydäntyöryhmät. Jalostusneuvojan työhön kuuluu myös muita tehtäviä. Lopulliset tehtävät muotoutuvat osittain tehtävään valittavan henkilön ja hänen osaamisensa mukaan.

Edellytämme hakijalta

• vahvaa palvelunäkemystä
  • tehtävään sopivaa koulutusta
  • osaamista ja työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä
  • tarkkuutta, järjestelmällisyyttä ja kokemusta laajojen kokonaisuuksien hallinnasta
  • hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja ja positiivista asennetta
  • hyvää kirjallista ulosantia
  • kykyä toimia kiireessä ja paineen alaisena
  • oma-aloitteisuutta ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn.

Ruotsin ja englannin kielten osaamisesta on hyötyä tehtävässä.

Raportoit työssäsi järjestötoiminnan osastopäällikölle. Työhön sisältyy myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 1.10.2021 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Kennelliiton järjestötoiminnan osastopäällikkö Iiris Harju, puh. 09 8873 0281, iiris.harju@kennelliitto.fi.

Paikka voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä.

Kuva: Heidi Lahtinen