Kennelliiton webinaarit jatkuvat taas toukokuun lopulla. Tällä kertaa webinaarien aiheena on ensimmäisen koiranpennun hankinta ja Kennelliiton uudet vakiosopimuslomakkeet. Ilmoittautuminen maksuttomiin webinaareihin on nyt auki.

Torstai 20.5 klo 18.00 Ensimmäisen koiranpennun hankinta, Vesa Lehtonen

Torstaina 20.5. järjestetään webinaari ensimmäistä koiranpentua hankkiville. Ensimmäisen pennun hankinta voi olla jännittävä kokemus ja monet asiat arveluttavat. Mitä pennun hankinnassa pitää ottaa huomioon? Miten edetä, kun rotu alkaa selvitä ja pitäisi etsiä sopivia ja vastuullisia kasvattajia?

Ensimmäistä koiraa hankkiville suunnatussa webinaarissa puhumassa Kennelliiton hallituksen jäsen ja pitkän linjan kasvattaja Vesa Lehtonen.

Ilmoittautuminen webinaariin on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä voi jättää ennakkokysymyksiä luennoitsijalle. Ennakkokysymyksiä otetaan vastaan 15.5. asti.

Keskiviikko 26.5. klo 17:30 Kennelliiton uudet vakiosopimuspohjat, Tuula Sario

Keskiviikkona 26.5. järjestettävässä webinaarissa pureudutaan Kennelliiton uusin vakiosopimuslomakkeisiin. Kennelliitto otti uudet vakiosopimuslomakkeet käyttöön 1.4.2021 ja ne ovat käytössä rinnakkain vanhojen kanssa tämän vuoden loppuun asti, jolloin vanhat vakiosopimuslomakkeet poistuvat käytöstä.

Webinaarin pitää Kennelliiton vakiosopimuslomaketyöryhmän asiantuntijajäsen, kuluttajaoikeuden juristi Tuula Sario ja se on tarkoitettu Kennelliiton kasvattajille.

Ilmoittaudu webinaariin täällä. Ilmoittautuminen sulkeutuu tiistaina 25.5.

Molemmista webinaareista tehdään tallenne, joka on nähtävissä ilmoittautuneille kahden viikon ajan webinaarin jälkeen.

Ilmoittautumiseen ja tekniseen toteutukseen liittyvät kysymykset voit lähettää osoitteeseen koulutus@kennelliitto.fi.