Kennelliiton Nuoret järjestävät digitaalisen taiteen kilpailun "Koirakaveri ei kiusaa", joka tarjoaa nuorille koiraharrastajille mahdollisuuden ilmaista suhdettaan koiriin digitaalisen taiteen avulla. Kilpailussa on kaksi erillistä kategoriaa ja useita ikäsarjoja.

Kilpailussa on kolme ikäsarjaa: alle 13-vuotiaat, 13–17-vuotiaat ja 18–24-vuotiaat. Kilpailukategoriat ovat staattiset teokset sekä videot ja animaatiot. Staattisten teoksien kategoriaan voi osallistua digitaalisilla maalauksilla, piirroksilla, valokuvamanipulaatioilla tai muilla teoksilla, jotka eivät sisällä liikkuvaa kuvaa tai ääntä. Videot ja animaatiot -kategoriaan kuuluvat digitaaliset videot ja animaatiot, jotka hyödyntävät liikkuvaa kuvaa ja ääntä.

Kilpailu on käynnissä ja kilpailutöitä otetaan vastaan 19.11.2023 asti. Kilpailuun osallistuvat teokset ovat esillä joulukuussa Koiramessuilla Helsingissä, jossa kävijät äänestävät voittajat. Jokaisen ikäsarjan voittaja molemmissa kilpailukategorioissa palkitaan Scandicin hotellilahjakortilla.

Lue tarkat kilpailuohjeet ja osallistu täällä.

Lisätiedot:
nuoriso@kennelliitto.fi