Kennelliitto on saanut muutamia Hau-Hau-tuotteisiin liittyviä yhteydenottoja, ja ymmärrämme huolen, jonka niihin kohdistuva tuotevirhe-epäily aiheuttaa lemmikinomistajille.

Hau-Hau-tuotteista vastaava Prima Pet Premium on tiedottanut, että tuotetta, johon liittyy epäily virheestä (Hau-Hau Kevytrulla 500 g (EAN-koodi on 6430076899910 ja parasta ennen päiväys 16.4.2027)), ei pidä syöttää koiralle.

Omaehtoisena varotoimenpiteenä Prima Pet on vetänyt myynnistä myös muut saman toimittajan ja tuotantoerän puruluut, vaikka näihin tuotteisiin ei liity epäilyä tuotevirheestä. Päivittyvä ja jatkuvasti ajan tasainen tiedote löytyy Prima Petin sivuilta.

Hau-Hau Champion on Kennelliiton yhteistyökumppani. Kennelliitto seuraa tilannetta ja on tiiviisti yhteydessä Prima Pet Premiumiin.

Kuva: iStock