Tomi Kokkonen aloitti työnsä Kennelliiton ICT-tiimissä järjestelmäasiantuntijana 2. tammikuuta. Järjestelmäasiantuntijan työtehtäviin kuuluu esimerkiksi erilaisten ohjelmistojen ja järjestelmien ylläpitoa ja testaamista, käyttäjätukea ja -hallintaa, koulutusta, mobiililaitteiden asennuksia ja käyttäjätukea sekä jäsenistön asiakaspalvelua sähköpostitse ja puhelimitse. Tomin lopulliset tehtävät muotoutuvat perehdytyksen jälkeen.

Tomi Kokkonen on työskennellyt IT-alalla lähes 20 vuotta. Koulutukseltaan hän on tietotekniikan insinööri.

- Viimeisimmät vuodet työskentelin IT-Infrastructure administratorina Airbus Defence and Space Oy:lle, kertoo Tomi.

Tomi Kokkonen Kennelliiton järjestelmäasiantuntija

Tomi hakeutui Kennelliiton tehtäviin huomattuaan sopivan työtehtävän avautuneen.

- Tuon mukanani monen vuoden erinäisten IT-järjestelmien ylläpitämisestä ja hallinnoinnista kertyneen tietotaidon, kertoo Tomi.

Tomilla ei tällä hetkellä ole omaa koiraa.