International Partnership for Dogs (IPFD) ja Suomen Kennelliitto järjestävät 13.–15. kesäkuuta 2024 Helsingissä kansainvälisen Dog Health Workshop’in. Tapahtuman ilmoittautuminen on nyt avattu verkossa.

IPFD on yleishyödyllinen kansainvälinen organisaatio, jonka tavoitteena on edistää koirien terveyttä ja hyvinvointia. IPFD ylläpitää DogWellNet-sivustoa. Sivustolle tuotetaan tietoa koirien terveyden ja hyvinvoinnin eteen eri puolilla maailmaa tehdystä työstä.

IDHW logo 2024 sponsorit v2

IPFD järjestää kansainvälisiä Dog Health Workshop’eja säännöllisesti yhdessä eri yhteistyökumppaniensa kanssa. Ensimmäinen tapahtuma järjestettiin yhteistyössä Ruotsin Kennelliiton kanssa Tukholmassa kesäkuussa 2012. Toinen tapahtuma järjestettiin yhteistyössä Saksan Kennelliiton kanssa Dortmundissa helmikuussa 2015, kolmas yhteistyössä Ranskan Kennelliiton kanssa Pariisissa vuonna 2017 ja neljäs yhdessä The Kennel Clubin kanssa Windsorissa, UK:ssa.

Tarkempaa tietoa hotelli Scandic Parkissa Helsingissä järjestettävästä tapahtumasta löytyy täältä (englanniksi). Tapahtuman kieli on englanti. Ohjelmatiedot täsmentyvät lähiaikoina.

Tapahtuman ilmoittautuminen on jo avattu. Ilmoittautuminen päättyy 10. toukokuuta.