Paikalla tilaisuudessa oli 15 Sankarikoiraa.

Sunnuntaina Koiramessujen areenalla päästiin ihailemaan Sankarikoiria ja niiden sankarillisia tekoja. Paikalle palkitsemistilaisuuteen oli saapunut labradorinnoutaja Alma, tsekinpaimenkoira Alma, shetlanninlammaskoira Lara, walesinspringerspanielit Lara ja Viivi, monirotuinen Lenni, sileäkarvainen collie Nasta, hovawart Netta, mittelspitz Pekko, kultainennoutaja Peppi, jackrussellinterrieri Ritu, monirotuinen Rosso, bretoni Selma, hollanninpaimenkoira Unto ja rottweiler Vilma. Palkinnot Sankarikoirille luovuttivat Kennelliiton kunniapuheenjohtaja Helena Suni, Team Rokan Toni Lahtinen sekä Agria Eläinvakuutuksen maajohtaja Heidi Elomaa.

Kennelliitto palkitsi tänä vuonna 22 Sankarikoiraa. Lue lisää vuoden 2023 Sankarikoirista täältä.

Sankarikoirat 2023 Koiramessuilla
Kuva: Jukka Pätynen, koirakuvat.fi