Suomen Kennelliiton yhteistyökumppani Agria Eläinvakuutus jakaa vuosittain yhdessä Kennelliiton kanssa stipendejä, joilla tuetaan koirien terveyttä ja hyvinvointia edistävää toimintaa. Haku seuraavalle stipendikaudelle aukeaa 30.9. ja jatkuu 10.11. saakka.

Jaettava on 9 000 euroa yhdelle tai useammalle stipendin hakijalle. Stipendit jaetaan Koiramessuilla Helsingissä 7.–8. joulukuuta.

Stipendi voidaan myöntää esimerkiksi:

• rotujärjestöille ja rotuyhdistyksille työstä koirarotujen terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseksi tai perinnöllisten vikojen ja sairauksien torjumisohjelma PEVISA:n kehittämiseen
  • koira-avusteisen vapaaehtoistyön tukemiseen
  • yhteiskunnallisesti tai sosiaalisesti merkittävään koira-avusteiseen työhön
  • eläinlääketieteellisen tai muuten koirien terveyttä ja hyvinvointia edistävän tutkimustyön tukemiseen
  • koiriin liittyvän opetus- tai koulutusmateriaalin tuottamiseen.

Haku on auki 30.9.-10.11.2024

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi 10.11.2024 mennessä osoitteeseen: viestinta@agria.fi. Liitä hakemukseesi stipendin hakijan yhteystiedot, kuvaus hankkeesta tai toiminnasta, johon tukea haetaan, perustelut tuen tarpeelle sekä mahdolliset liitteet. Otsikoi viestisi "Stipendihaku".

Valituille stipendin saajille ilmoitetaan asiasta henkilökohtaisesti marraskuun aikana.

Lue lisää Agria Eläinvakuutuksen verkkosivuilta.