Vuoden 2023 viimeinen Kennelliiton ja Agria Eläinvakuutuksen yhteinen webinaari järjestetään torstaina 16. marraskuuta klo 17.00. Webinaarin aiheena on atooppisen tai allergisen koiran hyvinvointi, josta luennoi kokenut eläinlääkäri Nina Mahlanen.

Webinaarissa koirien ihosairauksien parissa työskentelevä eläinlääkäri Nina Mahlanen kertoo atopiasta ja allergiasta koirilla. Oireita voivat olla jatkuvat kutinat tai korvatulehdukset, ja webinaarin aikana selviääkin, miten monin erilaisin oirein koiran hyvinvointia uhkaava atopia tai allergia voi ilmetä.

Nina Mahlanen on eläinlääkärin ammatin lisäksi toiminut Kennelliiton jalostustoimikunnassa lähes 15 vuoden ajan, joten hänellä on monipuolinen tausta koirien terveyden ja hyvinvoinnin parissa. Hän on myös kasvattanut koiria 80-luvulta saakka.

Webinaari järjestetään torstaina 16.11.2023 klo 17.00. Webinaarin luento-osuuden ja tauon jälkeen on keskusteluosio, jossa syvennytään muutamiin aiheisiin tarkemmin. Webinaarin ja keskusteluosion juontaa Agria Eläinvakuutuksen myyntipäällikkö Jan Waronen.

Ilmoittaudu mukaan tästä!
Ilmoittaudu webinaariin viimeistään keskiviikkona 15.11.2023.

Webinaarista tehdään tallenne, joka on katsottavissa rajoitetun ajan webinaarin jälkeen. Huomioithan, että tallenne on nähtävissä vain webinaariin ilmoittautuneille.

Webinaari on maksuton ja avoin kaikille.

Lisätietoja webinaarista: koulutus@kennelliitto.fi