FM, tiedottaja MTi Anna Grenfors aloittaa työnsä Kennelliitossa viestintäasiantuntijana 1.8.2024.

Anna Grenfors on työskennellyt pitkään Suomen Metsästäjäliitossa erilaisissa viestinnän tehtävissä. Hän siirtyy Kennelliittoon sisältöasiantuntijan tehtävästä, jossa hän on vastannut Metsästäjäliiton Jahti-lehden tuottamisesta yhteistyössä lehdentekoon osallistuvien tahojen kanssa. Aiemmin hän on myös toiminut Metsästäjäliitossa järjestötiedottajana vastaten sekä sisäisestä että ulkoisesta viestinnästä.

Anna Grenfors on Kennelliiton uusi viestintäasiantuntija

Kennelliitossa hänen työmaataan tulee olemaan erityisesti jäsen- ja sidosryhmäviestintä. Hän tulee myös olemaan aktiivisesti mukana Kennelliiton verkkosivujen uudistamisessa. Työnsä hän aloittaa 1.8.2024.

- Kennelliitossa työskentelemisessä minua kiinnostaa erityisesti se hyvä, jota tällä työllä voi saada aikaan. Se, että pääsee vaikuttamaan harrastukseen, joka tuo niin valtavan suurelle osalle kansasta positiivista sisältöä elämään ja kohottaa monella tapaa elämänlaatua, hän iloitsee.

Metsästyskoiriin liittyvät asiat ovat Annalle tuttuja, mutta hän tuntee omakohtaisesti myös muuta harrastuskenttää.

- Olen koko nuoruuteni ollut aktiivinen koiraharrastaja, olen treenannut ja kilpaillut tokossa, agilityssa ja rauniokokeissa. Koirieni rotuvalikoima on vaihdellut walesinspringerspanielista kettuterrieriin ja hovawartiin.

- Lisäksi perheessämme on ollut paljon metsästyskoiria: suomenpystykorvia ja suomenajokoiria sekä nyt puolisoni lyhytkarvainen saksanseisoja, hän kertoo.