Verkko-opiskelu on järjestöissä keskeinen osa tätä päivää. Kennelliiton verkko-oppimisalusta on Vuolearning, jossa sijaitsee Digitassu-oppimisalusta.

Kennelliiton oppimisalusta Digitassussa on sekä kaikille avoimia kursseja että erilaisille jäsenryhmille suunnattuja, suljettuja kursseja. Suositut Tuleeko meille koira? - ja Meille tulee pentu -kurssit ovat jokaiselle koiran hankkimisesta ja koiranpidosta kiinnostuneille avoimia tietopakettejaKursseilla opit lisää sekä testaat jo oppimaasi erilaisten tehtävien kautta!

Digitassu

Kurssit tarjoavat monipuolista koiratietoa

Pentukurssien sisältöjä päivitettiin kevään 2024 aikana, ja nyt ne ovat julkaistu jälleen käyttöön. Tuleeko meille koira? -kurssilla perehdytään koiran hankintaan, ja se tarkoitettu kaikille, jotka harkitsevat ensimmäistä omaa koiraa. Kurssin tarkoituksena on tarjota tietoa ja tukea tätä suurta päätöstä varten. Meille tulee -pentu -kurssi tarjoaa tietoa ja käytännön ohjeita uudelle koiranpennun omistajalle. Tavoitteena on antaa perustiedot hyvään arkeen pennun kanssa.

Molemmat kurssit ovat tällä hetkellä kaikille avoimia, mutta myöhemmin uudelle koiranomistajalle suunnattu Meille tulee pentu -kurssi tullaan rajaamaan vain Kennelliiton jäsenten käyttöön. Molempiin kursseihin kannattaakin tutustua vaikka heti – yhden kurssin suorittaminen kestää noin tunnin.

Huom! Kaikille avoimiin kursseihin ei tarvitse rekisteröityä tai kirjautua, sillä pääset kurssille suoraan sen aloitussivulta:

Digitassuun kirjautuminen täältä (vain kirjautumista vaativat kurssit). Mikäli rekisteröitymisen tai kirjautumisen kanssa on ongelmia, kirjoita kuvaus ongelmastasi osoitteeseen: digitassu@kennelliitto.fi

Hauskoja oppimisen hetkiä!