Suomen Kennelliitossa on avoinna kasvattajatoimikunnan esittelijän tehtävä. Siihen voi hakea 20.4.2022 mennessä.

Haemme

kasvattajatoimikunnan esittelijää

osaksi noin 40 henkilön asiantuntijaorganisaatiotamme.

Työtehtävät

Toimit tehtävässäsi kasvatustoiminnan asiantuntijana Kennelliitossa. Kasvattajatoimikunnan esittelijänä valmistelet ennakkoon koirankasvatukseen liittyviä sääntöjä ja ohjeita yhdessä toimikunnan ja muiden asiantuntijatahojen kanssa. Valmistelet toimikunnan kokousten esityslistat, laadit päätösesitykset ja toimit esittelijänä toimikunnan kokouksissa. Vastaat kasvattajatoimikunnan alaisen toiminnan toiminta- ja taloussuunnitelmasta. Kasvattajatoimikunnan alaisuuteen kuuluu myös aluekouluttaja- ja kennelneuvojatoiminta.

Työhösi kuuluu lisäksi kasvattajien ja rotujärjestöjen koulutusta ja neuvontaa sekä asiakaspalvelua sähköpostitse ja puhelimitse kasvatustoimintaan liittyvissä asioissa.

Raportoit työssäsi järjestötoiminnan osastopäällikölle. Työhön sisältyy myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Tätä edellytämme sinulta

Kykenet itsenäiseen, vastuulliseen ja tavoitteelliseen työskentelyyn. Sinulla on tehtävää tukeva laaja kasvatustoiminnan ja koiraharrastusorganisaation tuntemus sekä hyvä järjestötyön tietämys. Olet perehtynyt koirankasvatustoimintaa ohjaaviin Kennelliiton sääntöihin ja ohjeisiin. Lisäksi hallitset koirajalostuksen perusasiat.

Edellytämme sinulta erinomaisia kirjallisia ja suullisia taitoja, hyvää tietoteknistä osaamista, hyviä yhteistyötaitoja ja luovaa ongelmanratkaisukykyä. Olet tarkka työssäsi ja pidät sovituista aikatauluista kiinni. Luemme eduksi ruotsin ja englannin kielten sujuvan osaamisen.

Suomen Kennelliitto työpaikkana

Kennelliiton toimisto sijaitsee Espoon keskuksessa hyvien liikenneyhteyksien päässä. Kennelliitto tarjoaa työntekijöilleen asiantuntevan, kehittyvän työyhteisön ja monipuoliset henkilöstöedut, kuten lounasedun ja laajat työterveyspalvelut. Työtä on mahdollista tehdä osittain etänä.

Hae tehtävään viimeistään 20.4.2022 mennessä

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 20.4.2022 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa järjestötoiminnan osastopäällikkö Iiris Harju, puh. 09 8873 0281, iiris.harju@kennelliitto.fi.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka on perustettu vuonna 1889. Liiton jäseninä on yli 2 000 koiraharrastusyhdistystä ja noin 148 000 henkilöjäsentä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa. Arvojamme ovat asiantuntevuus, avoimuus ja aktiivinen vastuullisuus.