Haemme järjestöosaston päällikköä Kennelliiton toimistolle Helsingissä. Tehtävään voi hakea 15.9.2024 saakka.

Suomen Kennelliitto - Finska Kennelklubben ry on valtakunnallinen koira-alan asiantuntijajärjestö, joka on perustettu vuonna 1889. Liitolla on noin 136 000 jäsentä, joista noin 2 000 on koiraharrastusyhdistyksiä. Kennelliitto-konsernissa on noin 60 työntekijää ja konsernin kokonaistuotot ovat yli 13 miljoonaa euroa. Arvojamme ovat asiantuntevuus, avoimuus ja aktiivinen vastuullisuus.

Lisätietoa meistä löydät näiltä verkkosivuilta.

Etsimme Suomen Kennelliitolle

Järjestöosaston päällikköä

Valtakunnallisena koira-alan asiantuntijajärjestönä Suomen Kennelliitto kehittää kokonaisvaltaisesti koiraharrastusta ja edistää rotukoirien kasvattamista. Päämääränä on koirien terveys ja hyvinvointi. Kennelliitto toimii koirien kasvattajien, harrastajien ja omistajien keskusjärjestönä ja edunvalvojana. Olemme olemassa jäseniämme varten.

Tehtäväsi

Johdat ja kehität vakituisessa työsuhteessa Kennelliiton toimistolla Helsingissä toimiston järjestöosastoa. Osastolla on yhdeksän työntekijää, joiden suorana esihenkilönä toimit. Järjestöosasto avustaa Kennelliiton hallituksen alaisia toimikuntia koiraharrastuksiin sekä koirien terveyteen ja hyvinvointiin liittyvän päätöksenteon valmistelussa ja toteuttamisessa Kennelliiton strategian mukaisesti.

Järjestöosaston osastopäällikkönä vastaat osaston toiminnan ja talouden suunnittelusta. Kehität yhteistyötä Kennelliiton eri toimijoiden, rotujärjestöjen ja koiraharrastusyhdistysten sekä ulkopuolisten yhteistyökumppanien kanssa. Työhösi sisältyy myös ilta- ja viikonlopputöitä.

Oletko etsimämme henkilö?

Edellytämme sinulta
- vahvaa järjestötyön tuntemusta
- vahvaa kokemusta esihenkilötyöstä
- koiraharrastuksen, kennelorganisaation ja toimialan tuntemusta
- hyviä vuorovaikutus- ja viestintätaitoja
- halua vaikuttaa toimialan kehittämiseen.

Työkokemus vastaavista tehtävistä ja soveltuva koulutus katsotaan eduksi. Tehtävässä on hyötyä myös sujuvasta kielitaidosta.

Haemme tehtävään henkilöä, joka sitoutuu Kennelliiton arvoihin ja toimintatapoihin, ja jolla on kyky innostaa ja kannustaa henkilöstöä työssään. Arvostamme rakentavaa työotetta sekä kykyä sitoutua ja sitouttaa henkilöstöä toiminnan kehittämiseen.

Kiinnostuitko?

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 15.9.2024 mennessä sähköpostitse osoitteeseen rekry@kennelliitto.fi.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä antaa Kennelliiton henkilöstöpäällikkö Jonna Sipi, puhelin 050 306 8938.

Työhaastattelut tehtävään pidetään syyskuun aikana. Tehtävä voidaan täyttää heti heti, kun hakuaika on päättynyt, ja sopiva henkilö on löytynyt.