Kennelliiton toimiston sekä Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimistojen aukioloajoissa on poikkeuksia viikoilla 13 ja 14 pääsiäisen vuoksi.

Kennelliiton toimisto on suljettuna kiirastorstaina 28.3., pitkäperjantaina 29.3. sekä 2. pääsiäispäivänä maanantaina 1.4.

Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimipisteet ja puhelinpalvelut sulkeutuvat kiirastorstaina 28.3. klo 12.00. Showlinkin toimistot ja puhelinpalvelut ovat suljettuina pitkäperjantaina 29.3. sekä 2. pääsiäispäivänä maanantaina 1.4.

Showlinkin Espoon toimiston poikkeavat aukioloajat vaikuttavat myös Kennelsäätiön kirjaston aukioloaikoihin.

Showlinkin Leppävirran toimiston poikkeukselliset aukioloajat vaikuttavat myös seuraaviin Kennelliiton puhelinlinjoihin:

• rekisteröinti
  • valiot
  • jäsenasiat
  • neuvonta
  • terveystutkimukset
  • yleinen numero (09 887300)

Suuren osan koirien rekisteröintiin ja terveystutkimuslausuntoihin liittyvistä asioista sekä muun muassa osoitteenmuutokset Kennelliiton jäsenrekisteriin voi hoitaa verkossa Omakoira-palvelun kautta.

Hyvää pääsiäistä!