Kennelliiton uuden tietojärjestelmäpalvelun julkaisu siirtyy elokuulle 2024. Siirto johtuu uuden palvelun keskeisten toiminnallisuuksien rakentamisen ja testaamisen aikataulumuutoksista. Haluamme varmistaa, että kaikki on kunnossa julkaisun aikaan, jotta uudistus palvelee Kennelliiton jäseniä ja muita käyttäjiä mahdollisimman sujuvasti alusta alkaen.

Uudistuksen yhteydessä Kennelliiton nykyiset järjestelmät Jäsenrekisteri, Koirarekisteri ja Omakoira-palvelu siirtyvät osaksi yhtä uutta palvelua. Palvelun käyttäjiä ovat esimerkiksi Kennelliiton henkilöjäsenet, kennelpiirit, rotujärjestöt, jäsenyhdistykset, eläinlääkäriasemat sekä myös henkilöt, jotka eivät ole jäseniä, mutta hoitavat sähköistä asiointia Kennelliiton kanssa. Uudistuksen tavoitteena on ollut kasvattaa sähköistä asiointia ja helpottaa asiakaspalvelua.

Tietojärjestelmät uudistava sekä yhdistävä palvelu oli alun perin tarkoitus julkaista kevään 2024 aikana. Uudistus tullaan kuitenkin toteuttamaan vasta elokuussa. Tarkasta päivämäärästä kerromme kesän aikana. Tulemme myös viestimään siitä, kuinka käyttäjät voivat ottaa uuden palvelun käyttöönsä, ja millaisia muutoksia siitä löytyy.

Ajankohtaisimmat tiedot uudistuksesta löydät aina Kennelliiton verkkosivuilta täältä.