Kennelliiton toimisto muuttaa kesäkuussa Espoon keskuksesta uusiin tiloihin Pitäjänmäkeen Helsinkiin. Muuton myötä ainoastaan osoite muuttuu.

Toimisto muuttaa Espoosta Helsinkiin

Kennelliiton toimisto on sijainnut Espoon keskuksessa Kamreerintiellä vuodesta 1986 alkaen. Nykyisen vuokrasopimuksen päättyessä toimisto muuttaa uusiin tiloihin Pitäjänmäkeen osoitteeseen Valimotie 17–19. Toimistolla hoidetaan muun muassa järjestön hallintoon ja päätöksenteon tukeen liittyviä asioita.

Suuri osa Kennelliiton asiakaspalvelusta, kuten koirien rekisteröintiin liittyvät asiat sekä kokeiden, kilpailujen ja koiranäyttelyiden tulosten tallentaminen, hoidetaan Kennelliiton tytäryhtiö Showlinkissä. Voit tutustua Showlinkin Espoon ja Leppävirran toimistojen yhteystietoihin ja palveluihin täällä.

Muutto vaikuttaa myös Kennelliiton toimiston aukioloaikoihin ja osaan puhelinpalveluista. Toimisto ja puhelinpalvelut ovat suljettuina 10.–12.6.

13.-14.6. ja 17.–19.6. toimisto on kokonaan suljettuna, mutta puhelinpalvelut toimivat normaalisti. Torstaina 20.6. ja perjantaina 21.6. toimisto ja puhelinpalvelut ovat juhannuksen kiinni. Juhannuksen jälkeen viikolla 26 työntekijät siirtyvät uusiin toimistotiloihin.

Osa Kennelliiton puhelinpalveluista toteutetaan yhteistyössä tytäryhtiömme Showlinkin kanssa. Nämä palvelut palvelevat normaalisti pois lukien torstai 20.6., jolloin linjat sulkeutuvat klo 14 ja perjantaina 21.6., jolloin linjat ovat kiinni juhannuksen vuoksi. Tällaisia puhelinlinjoja ovat:

• rekisteröinti
  • valiot
  • jäsenasiat
  • neuvonta
  • terveystutkimukset
  • yleinen numero (09 887300)

Toimiston uusi osoite

Kennelliiton toimiston uusi osoite on 24.6. alkaen:

Valimotie 17–19, 00380 Helsinki

Kyseisen päivämäärän jälkeen Kennelliitolle lähetettävään postiin pyydetään merkitsemään uusi osoite. Vanhaan Kamreerintien osoitteeseen lähetetty posti tulee kuitenkin perille oikeaan paikkaan elokuun loppuun saakka.

Muutto voi vaikuttaa palveluihimme myös juhannuksen jälkeen

Työntekijät siirtyvät Kennelliiton uusiin toimitiloihin Pitäjänmäkeen juhannuksen jälkeen viikolla 26. Uusiin toimitiloihin siirtyminen voi vaikuttaa palveluihimme. Pyrimme palvelemaan asiakkaitamme mahdollisimman hyvin, mutta mahdollisiin viivästyksiin on hyvä varautua.