Koiramessujen verkkosivut uudistuivat uuteen ilmeeseen, ja ne avattiin 15. toukokuuta 2024. Vanhat verkkosivut palvelivat tätä ennen edellisten tapahtumavuosien arkistona ja viime vuoden Koiramessujen virallisina sivuina.

Sama tapahtuma, uusi raikkaampi ilme

Verkkosivujen osoite on edelleen sama eli www.koiramessut.fi. Uuden sivuston on ennen kaikkea tarkoitus palvella messukävijöitä, näytteilleasettajia, myyjiä, mediaa sekä yhteistyökumppaneita mahdollisimman selkeästi ja helposti.

Uuden sivuston julkaisun yhteydessä myös Koiramessujen näyttelyihin ilmoittautuminen on avattu! Tiesitkö, että osana Koiramessuja järjestetään lauantaina 7.12. pohjoismainen NORD-näyttely Helsinki Winner ja Helsinki Winner Puppy Show -pentunäyttely. Sunnuntaina 8.12. puolestaan järjestetään kansainvälinen Voittaja -koiranäyttely ja Voittaja Puppy Show. Voit ilmoittautua koirasi kanssa mukaan kehään tai tulla nauttimaan näyttelyistä katsojan roolissa!

Koiramessut on Suomen suurin koiratapahtuma, ja tätä myöten erittäin hyvä mahdollisuus tutustua erilaisiin koirarotuihin ja siihen, millaista hyvä elämä koiran kanssa on. Tähän mahdollisuuden tarjoavat esimerkiksi Kennelliiton rotujärjestöjen ja -yhdistysten pitämä Rotutori ja Kennelliiton HauLife! -osasto. Lisäksi messuilla voit tehdä kätevästi karvakuonojen lahjaostokset, sillä mukana on jälleen monia eri myyjiä sekä heidän tuotteitaan.

Lisätietoa tapahtumasta julkaistaan pitkin kesää ja syksyä

Koiramessujen kokonainen halliohjelma, kuten kaikki osastot ja näytökset, tullaan julkaisemaan sen valmistuttua. Lisäksi kaikkien tuomareiden kuvat ja esittelyt julkaistaan kesän aikana. Ennen tapahtumaa sivusto täydentyy myös käytännön ohjeilla esimerkiksi paikalle saapumiseen, majoittumiseen, aikatauluihin ja kehäkarttoihin liittyen.

Pysy kartalla tilaamalla Koiramessujen uutiskirje

Jos haluat kuulla Koiramessuihin liittyvistä asioista etunenässä, liity mukaan tapahtuman uutiskirjeen tilaajaksi! Näin varmistat, ettei mikään tieto jää huomaamatta. Uutiskirjeitä lähetetään aina vain aiheesta, kohti Koiramessujen päivämäärää (7.-8.12.) painottuen. Voit tilata uutiskirjeen Koiramessujen verkkosivulta löytyvän lomakkeen kautta.

Tervetuloa mukaan Koiramessuille 7.-8.12.2024 Helsingin Messukeskukseen!