FM Minna Selkälä aloitti työnsä viestinnän asiantuntijana Kennelliiton viestintäosastolla 11.3.2024.

Työnimikkeen mukaisesti hänen työmaataan on Kennelliiton verkkosivujen kehittäminen ja sisältöjen koordinointi. Kennelliiton eri verkkosivujen kokonaisuutta kehitetään tulevina vuosina palvelemaan entistä paremmin eri kohderyhmiä.

Minna Selkälä 450 px
Kuva: Jarkko Mikkonen

Minna Selkälällä on kokemusta verkkosivujen kehittämisestä Opetusalan ammattijärjestö OAJ:ssa. Hän on myös toiminut viestinnän ja markkinoinnin sekä tapahtumatoiminnan tehtävissä Jyväskylän yliopistossa. Hän tuo Kennelliittoon myös palvelumuotoilun osaamista.

- Aloitan työt Kennelliitossa innokkaana ja odottavaisin mielin! On huippua, että voin omalla osaamisellani olla mukana rakentamassa jäsenillemme hyvää elämää koiran kanssa.

Selkälän koiraharrastus alkoi nuorena näyttelykehien laidalta, josta hän jatkoi agilityn pariin.

- Tämän jälkeen löysin itseni kerran myös henkilöhakutreeneistä, hän naurahtaa.

- Kotona asuu 16-vuotias kooikerhondje Dina, jonka kanssa olen saanut kasvaa aikuiseksi. Elämäni koira! Välillä mukana pyörii myös 2-vuotias energinen markiesje Piki.