Kennelliitto on mukana tämän vuoden Hyvin sanottu -keskustelufestivaalilla, joka järjestetään 29.9.–30.9. Kennelliiton keskustelu järjestetään lauantaina 30.9.

Hyvin sanottu -keskustelufestivaalin järjestävät Yle ja Erätauko-säätiö Hämeenlinnan Verkatehtaalla 29.9.–30.9. Yle tuottaa festivaaliviikon aikana tietoa tapahtumasta eri foorumeilleen ja striimaa järjestämiään julkisia keskusteluita.

Festivaalin tarkoituksena on edistää hyvää keskustelukulttuuria, johon kuuluu kuunteleminen, toisten rohkaisu, puolustaminen ja terve itseluottamus. Festivaali tarjoaa helppoja tapoja osallistua keskusteluun. Festivaalissa järjestetään kahden päivän aikana erilaisia keskusteluita.

Kennelliitto järjestää Miten ihminen voi tukea koiran hyvää elämää? -keskustelun lauantaina 30.9. kello 12.15–13.45. Keskustelun juontaa Erätauko-säätiön fasilitaattori Laura Latomäki. Mukana keskustelussa ovat mukana tutkija Ate Tervonen Jyväskylän yliopistosta ja Kennelliiton hallituksen entinen jäsen Risto Ojanperä. Etsimme lisäksi 3–5 keskustelijaa mukaan puhumaan aiheesta. Jos olet kiinnostunut osallistumaan keskusteluun, lähetä itsestäsi lyhyt esittely ja kerro miksi juuri sinä olisit hyvä lisä keskusteluun sähköpostilla osoitteeseen viestinta@kennelliitto.fi.

Keskustelu on niin sanottu pop up -keskustelu, johon yleisö voi osallistua paikan päällä Verkatehtaalla.

Lue lisää Hyvin sanottu -keskustelufestivaalista täältä.