Kennelliiton kasvattajatoimikunta järjestää kaikille kasvattajille ja kasvattamisesta kiinnostuneille suunnatun avoimen kasvattajapäivän lauantaina 14. lokakuuta Vantaalla. Tapahtuma on toinen kahdesta vuoden 2023 aikana järjestettävästä kasvattajapäivästä. Vuoden ensimmäinen kasvattajapäivä järjestettiin keväällä Jyväskylässä.

Mitkä ovat tyypillisimpiä asioita, joihin Kennelliitosta kysytään apua koskien kauppa- ja sijoitussopimuksia? Miten antidopingsäännöt vaikuttavat käytännössä arkeen ja mitä niiden suhteen tulisi huomioina? Mitä asioita koirankasvattajan kannattaisi ottaa huomioon verotuksessa?

Kasvattajapäivässä on luvassa luentoja muun muassa koirankasvattajan verotuksesta, antidopingkäytännöistä sekä koirankasvattajan sijoitus- ja kauppasopimuksista. Tule mukaan kuuntelemaan ja keskustelumaan muiden kasvattajien kanssa päivän tärkeistä aiheista.

Tapahtuma alkaa klo 9.00 aamukahvituksella ja ilmoittautumisella. Tutustu päivän tarkempaan ohjelmaan tästä!

Osallistumismaksu tapahtumaan on 50 €.
Maksu sisältää runsaan aamu- ja iltapäiväkahvin sekä lounaan. Osallistuminen maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittaudu mukaan tästä!
Viimeinen ilmoittautumispäivä tapahtumaan on torstaina 28.9.2023.

Tapahtumapaikkana toimii Scandic Helsinki Aviacongress (Robert Huberin tie 4, Vantaa). Hotellin yhteydessä on maksullinen osittain katettu ulkopysäköintialue. Parkkia hallinnoi Europark. Tutustu pysäköintihinnastoon tästä. Osallistuja maksaa itse pysäköinnistä aiheutuvat kulut. Maksa pysäköinti saapuessasi maksuautomaatiin tai käyttämällä mobiilisovellusta. Tutustu tästä hotellin pysäköintiohjeeseen.

Lisätiedot kurssin sisältöön liittyen:
kasvattajatmk@kennelliitto.fi

Lisätiedot ilmoittautumiseen liittyen: