”Koirakaveri yhdistää” -Valokuvakilpailu 2024
(kilpailuaika 1.10.-31.10.2024)

Kilpailuohjeet:

Kilpailuteemat:

1. Koirakaveri ei kiusaa: Kuva, joka välittää ajatusta, että koirakaveri ei kiusaa eikä salli kiusaamista.  Meidän jokaisen täytyy kohdella toisiamme kunnioittavasti ja ystävällisesti. Kuvassa voi näkyä hyviä käytöstapoja, keinoja vastustaa kiusaamista tai mitä vain, mikä juuri sinusta tuntuu hyvin edustavan tätä teemaa!
  2. Koiraharrastus yhdistää: Kuva, joka välittää ajatusta siitä, että koiraharrastus yhdistää meitä monin tavoin. Se tuo yhteen ihmisiä ja eläimiä.  Kuva voi korostaa yhteisöllisyyttä ja yhteistyötä. Yhdessä tekemisen ilo saa näkyä. Koiraharrastuksissa syntyy ystävyyssuhteita. Harrastuksissa itsesi lisäksi myös koira voi löytää itselleen kaverin. Nappaa kuva, joka mielestäsi kuvaa hyvin tätä teemaa!

Kilpailun ikäsarjat:

1. Alle 13-vuotiaat
  2. 13–24-vuotiaat

Osallistuminen:

1. Valitse ensin, kumpaan teemaan haluat osallistua: Koirakaveri ei kiusaa (teema 1) tai Koiraharrastus yhdistää (teema 2). Voit osallistua molempien teemojen mukaisiin kilpailuihin, mutta yhdellä lomakkeella voit osallistua vain yhteen teemaan kerralla. Jos siis haluat osallistua molempiin teemoihin, niin lähetä työsi molempiin erikseen.
  2. Valitse ikäsarjasi: alle 13-vuotiaat tai 13–24-vuotiaat.
  3. Ota valokuva aiheesta valitsemassasi kategoriassa. Teoksen tulee tukea valitsemasi teeman mukaista viestiä ja liittyä koiriin.

Kilpailuun ilmoitettavan teoksen tulee täyttää alla olevat ehdot. Jos ehdot eivät täyty, teos voidaan hylätä kilpailusta ilman erillistä ilmoitusta. Lue ehdot huolellisesti!

• Nimeä tiedosto: TEEMA1/TEEMA2_IKÄSARJA_ETUNIMI_SUKUNIMI
  • Tiedostomuoto JPEG- tai PNG. Kuvakoko vähintään 1920 x 1080 pikseliä ja enintään 7087 x 9449 pikseliä. DPI vähintään 300.
  • Teos ei saa olla esillä julkisesti ennen Koiramessuja 2024
  • Teoksen aiheen tulee tukea valitun teeman mukaista viestiä ja siihen tulee liittyä koira

Tekijänoikeudet:

Kilpailutöiden tulee olla omaa tuotantoasi. Kilpailuun osallistuva vastaa siitä, että hänellä on tekijänoikeudet lähettämäänsä kilpailutyöhön eikä työ loukkaa kolmansien oikeuksia (esim. immateriaalioikeudet, kuten tekijänoikeudet, tavaramerkit tai patentit).

Osallistuessaan kilpailuun osallistuja antaa kilpailun järjestäjälle veloituksetta oikeuden käyttää kilpailutyötä rajattoman ajan vapaasti omassa toiminnassaan. Tämä oikeus sisältää mm. teoksen esittämisen järjestäjän verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa ja kaikissa muissa kilpailun mainostamiseen ja dokumentointiin liittyvissä kanavissa. Kilpailun järjestäjällä on oikeus säilyttää kopio kilpailutyöstäsi arkistoissaan dokumentointia, mahdollista näyttelykäyttöä tai markkinointia varten. Kilpailun järjestäjällä ei ole oikeutta myydä tai luovuttaa kilpailutyötäsi kolmansille osapuolille ilman lupaa.

Vaikka annat kilpailun järjestäjälle oikeuden käyttää teostasi, säilytät silti tekijänoikeutesi teokseesi. Voit edelleen käyttää, jakaa ja julkaista teostasi omilla kanavillasi.

Osallistumisen aikataulu:

Kilpailutöitä otetaan vastaan 1.10.-31.10.2024. Tämän jälkeen kilpailun esiraati valitsee jatkoon pääsijät. Esiraadin valikoimat teokset ovat esillä Koiramessuilla 2024 Helsingissä, jossa kävijät äänestävät voittajat.

Palkinnot:

Molempien teemojen ikäsarjojen voittajat palkitaan Normalin 50 € lahjakortein. Sijat 2. ja 3. palkitaan Kennelliiton Nuorten tuotepalkinnoilla. Lisäksi kaikkien osallistujien kesken arvotaan pääsylippuja vuoden 2024 Koiramessuille.

Osallistumislomakkeen täyttäminen ja kilpailutyön lähettäminen:

Osallistu kilpailuun vasta kun työsi on valmis. Täytä ensin lomakkeeseen kaikki tiedot ja vahvista osallistumisesi kilpailuun.

Lomakkeen lähettämisen jälkeen saat vahvistusviestin sähköpostiisi osoitteesta noreply@kennelliitto.fi. Vahvistusviesti sisältää linkin sähköiseen palveluun (WeTransfer), jonka kautta pääset lataamaan työsi kilpailuun.  Muista nimetä kilpailutyösi ohjeiden mukaisesti jotta työsi täyttää kilpailuehdot.

Osallistu kilpailuun tästä!

Seuraa kilpailun etenemistä ja saa lisätietoa seuraamalla meitä instagramissa @kennelliiton_nuoret ja verkkosivuillamme kennelliitto.fi/nuoret!